Huurachterstand? Wij proberen met u in contact te komen

Als wij uw huurbetaling niet op tijd ontvangen, dan proberen we met u in contact te komen. Dat doen we om met u te kijken naar een oplossing en om te voorkomen dat uw achterstand verder oploopt.

Uw huur moet op de eerste dag van de maand betaald zijn. Ontvangen wij uw huur niet op tijd en laat u ons ook niet weten dat het niet lukt om te betalen? Dan nemen we vanaf de eerste week van de maand contact met u op. Dat doen we op verschillende manieren: per telefoon, sms, brief of e-mail. Soms komen we ook thuis langs.

Zit u financieel krap?

En lukt het niet om de hele huurprijs te betalen deze maand? Dan adviseren wij u om alvast een gedeelte van de huur te betalen. Zo houdt u uw achterstand zo klein mogelijk. En bereiken wij sneller een oplossing met u.

Kijk online wat de mogelijkheden voor u zijn.

Betalingsregeling afsluiten

U bent door ons gebeld

Om zo snel mogelijk met u in contact te komen, gebruiken wij een belcomputer: Daarbij gebruiken wij deze nummers:
> 010 34 03 145 tot en met 148 en;
> 070 25 03 708 tot en met 710.
Ziet u een van deze telefoonnummers in uw telefoon, dan bellen we u om u te spreken over uw betalingsachterstand. Neemt u niet op? Dan laten we een voicemail achter.

Heeft u een gemiste oproep van een van bovenstaande nummers?
En lukt het niet om de huur (op tijd) te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Hoe eerder u ons laat weten dat u betalingsproblemen heeft, u beter we u kunnen helpen.

U heeft een brief of e-mail gekregen

u van ons een e-mail of brief met een betalingsherinnering of aanmaning. In de e-mail staat ook een iDeal-link waarmee u direct kunt betalen. Kunt u de huur niet (op tijd) betalen? Laat het ons weten, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Als we helemaal niets van u horen

We vinden het belangrijk dat u het aan ons laat weten als u de huur (nu) niet kunt betalen. Zodat we uw situatie kunnen bespreken en kijken welke oplossing het beste bij u past. Samen met u willen we voorkomen dat uw huurschuld oploopt.

Als u zelf geen contact opneemt, zoeken wij op verschillende manieren contact met u. We bellen, mailen en sturen brieven. Wij vinden het belangrijk om persoonlijk met u te kunnen spreken over uw situatie. Zo willen we voorkomen dat we een deurwaarder moeten inschakelen, en u naast uw huurschuld ook kosten voor de deurwaarder moet betalen.

Ons advies: voorkom dat uw schuld steeds verder oploopt en leg uw situatie aan ons voor. Ook als wij de deurwaarder hebben ingeschakeld zijn er nog voldoende mogelijkheden om samen een oplossing te vinden.

Wij werken samen met deze deurwaarders:

GGN
Bazuin en Partners
Flanderijn
Van Es
Syncasso

Heeft u een betalingsregeling met ons afgesloten?

Log in voor een overzicht van uw regeling: de hoogte van de bedragen en de al betaalde en nog openstaande termijnen. Heeft u afspraken gemaakt met de deurwaarder? Dan ziet u na inloggen de contactgegevens van de deurwaarder.

Bekijk uw betalingsregeling