U bent ontevreden over de afrekening van uw stookkosten

U betaalt iedere maand een voorschotbedrag voor stookkosten. Dit voorschotbedrag is een schatting van de kosten. Die schatting maken we op basis van wat voor soort woning u heeft, het energielabel en uw verbruik in het verleden. Aan het einde van het jaar kijken we hoeveel warmte u heeft gebruikt. Daarmee berekenen we uw echte stookkosten.

Uw woning heeft een slimme meter of er zitten energiemeters op de radiatoren. Deze meters laten wij uitlezen door een bedrijf dat daar specialist in is. Dat zijn de bedrijven Ista, Techem en WMS. Met de gegevens uit uw slimme meter of energiemeters berekent het bedrijf wat uw echte stookkosten waren.

Vragen of ontevreden? Neem eerst contact op met Ista, Techem of WMS

Zij kunnen uw stookgegevens inzien en ook bekijken of uw meter goed werkt. In de brief met de afrekening service- en stookkosten staat met welk bedrijf u contact kunt opnemen.

Contact met ISTA
Telefoon: 010 245 57 00
E mail: info@istanederland.nl

Contact met Techem Energy Services B.V.
Telefoon: 076 572 58 00
e-mail : info@techem.nl

Contact met WMS
Telefoon: 058 205 38 38
Email: afrekening@wms.nl

Veelgestelde vragen

Mijn meters of radiatorknoppen zijn kapot. Wat kan ik doen?

Heeft u met Ista, Techem of WMS contact gehad? En geeft het bedrijf aan dat uw meters of radiatorknoppen niet goed werken? Maak dat een afspraak met ons om deze na te laten kijken.

Afspraak voor reparatie inplannen

Ik heb meer warmte gebruikt dan andere jaren, en dus veel hogere stookkosten. Hoe kan dat?

Heeft u met Ista, Techem of WMS contact gehad? En geeft het bedrijf aan dat de meterstanden goed zijn? Neem dan contact op met ons. We onderzoeken samen met u wat de oorzaak kan zijn van uw hogere warmtegebruik. Daarna kijken we naar een oplossing.
Geef uw probleem aan ons door met het contactformulier. Wij zoeken uw gegevens erbij en nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

Naar contactformulier

Ik ben het niet eens met de oplossing die jullie bieden. Wat kan ik doen?

Soms lukt het niet om een oplossing te vinden waar wij en u tevreden mee zijn. Dan kunt u de Huurcommissie inschakelen.

Lees hoe u bezwaar maakt op Huurcommissie.nl